Strona główna
E-commerce
Tutaj jesteś

Jak atrakcyjnie zapakować paczkę?

30 lipca 2021 jak zapakować paczkę


W czasie pandemii wiele osób rozpoczęło działalność związaną ze sprzedażą wysyłkową, nie tylko dlatego, że wzrósł popyt na tego rodzaju usługi, ale również z powodu prostoty i wygody tej formy sprzedaży. Ponieważ unika się w ten sposób kosztów związanych z wynajęciem i prowadzeniem lokalu, w którym moglibyśmy sprzedawać swoje produkty, warto zainwestować nie tylko w usługi sprawdzonej firmy przewozowej, ale również odpowiednie opakowanie, które zrobi na kliencie dobre wrażenie, zapadnie mu w pamięć, a jednocześnie ochroni swoją zawartość przed trudami podróży. Jak zapakować paczkę w sposób ładny, ekologiczny, a jednocześnie funkcjonalny?

Wybór materiałów do pakowania

Do przewozu większości rzeczy, które nie wymagają specjalnych warunków, na przykład chłodniczych, idealnie sprawdzają się zwykłe kartonowe pudła. Są lekkie, wytrzymałe i nadają się do wielokrotnego użycia i recyklingu. Wielkość kartonu dobieramy tak, by była jak najbardziej zbliżona pojemnością do rozmiaru swojej zawartości. Jeśli pakujemy rzeczy bardzo delikatne albo o nietypowym kształcie, którymi nie możemy wypełnić ściśle pudełka, musimy je dodatkowo zabezpieczyć, na przykład owijając w kilka warstw szarego papieru, lub używając wypełnienia. Od jakiegoś czasu bez problemu możemy znaleźć wypełnienie zrobione z makulatury lub innych materiałów przyjaznych środowisku. Do zaklejenia pudełka warto użyć taśmy malarskiej lub taśmy papierowej, którą możemy zamówić z nadrukiem, na przykład nazwą i logo naszej firmy.

Estetyka opakowania

Oprócz zastosowań czysto funkcjonalnych, kiedy wysyłamy nasz produkt do klienta, opakowanie powinno pełnić również funkcję estetyczną. Jest pierwszym, co zobaczy klient i na tej podstawie już wyrobi sobie częściowe wrażenie na temat naszej marki, warto więc zadbać o to, by opakowanie było ładne, zapadało w pamięć i podkreślało charakter zawartości. Przede wszystkim umieśćmy naszą nazwę oraz logo w widocznym miejscu, na przykład na boku pudełka czy na taśmie klejącej. Szczególnie kiedy sprzedajemy produkty wykonane ręcznie lub z branży kosmetycznej i modowej, warto zadbać o detale – nie bójmy się zastąpić szarego papieru, którego używamy do zabezpieczenia zawartości, kolorową bibułą albo papierem do pakowania. Zamiast taśmy klejącej wykorzystajmy wstążkę lub ozdobny sznurek. Włóżmy do środka naszej paczki dobrze zaprojektowany liścik z instrukcją użytkowania i podziękowaniem za zakup. Dobrym pomysłem jest również dostosowywanie ozdób do pory roku czy nadchodzącego akurat święta.

Pakowanie paczek

Rozpoczynając pakowanie paczki, weźmy też pod uwagę, jak będzie się ją rozpakowywało. Ważne, żeby zawartość była bezpieczna, ale jeśli przesadzimy z taśmą czy ilością warstw, osoba otwierająca ją będzie miała pewne trudności – a chcemy, żeby odpakowywanie naszej przesyłki kojarzyło się klientowi z otwieraniem prezentu. Kiedy sprzedajemy małe rzeczy, na przykład biżuterię, włóżmy ją do niewielkiego ozdobnego pudełeczka, a całość – do koperty. Również rzeczy wykonane z materiału nie muszą być przewożone w sztywnych opakowaniach, tylko odpowiedniej wielkości kopertach. Zarówno pudełka, koperty, jak i na przykład naklejki możemy zamówić już z nadrukiem logo naszej firmy lub dowolnej charakterystycznej grafiki. Umieszczając swój produkt w opakowaniu, zastanów się, jak będzie wyglądał z punktu widzenia odbiorcy. Ułóż go tak, by po otwarciu był od razu widoczny od przodu; jeśli wkładasz do środka również instrukcję czy wizytówkę, połóż je na wierzchu. Pamiętaj, że już opakowanie tworzy pierwsze wrażenie u klienta. Jeśli wszystko już masz przygotowane, możesz przejść do zamówienia kuriera. Wejdź na https://allekurier.pl/nadaj i nadaj swoją idealnie zapakowaną przesyłkę w niskiej cenie!

Jak obliczyć ekwiwalent urlopowy?

Redakcja wordpress-wdrozenia.pl

"Wordpress-Wdrożenia" to specjalistyczna redakcja internetowa, która koncentruje się na obszarach związanych z biznesem, finansami i e-commerce, a także ich implementacją i rozwojem w środowisku WordPress. Ich działania obejmują dostarczanie praktycznych wskazówek, porad oraz analiz dotyczących tworzenia i optymalizacji stron internetowych opartych na WordPress, szczególnie w kontekście biznesowym i handlu elektronicznego. Redakcja "Wordpress-Wdrożenia" zajmuje się tematami związanymi z strategiami e-commerce, narzędziami płatności online, marketingiem internetowym oraz rozwojem biznesu online, zapewniając czytelnikom wartościowe informacje i wskazówki przydatne w prowadzeniu skutecznej działalności online.

MOŻE CIĘ RÓWNIEŻ ZAINTERESOWAĆ

Jak zapakować zwracany do Empiku produkt?
Akumulatory LiFePO4 - co to jest?
wypożyczanie laptopa

Jesteś zainteresowany reklamą?