Mało kto z nas będzie samodzielnie zajmować się marketingiem swojej firmy. Nawet jeśli lubimy mieć nad wszystkim kontrolę i jesteśmy osobami dość pracowitymi, to jednak poświęcanie długich godzin na marketing internetowy mijałoby się z celem, zwłaszcza jeśli nie jesteśmy znawcami od tej branży. Takie zadania związane z reklamą lepiej oddelegować i przekazać komuś innemu. Zamiast jednak zmuszać zatrudnionych już pracowników do promowania firmy po godzinach, znajdźmy po prostu taką agencję, która zadba o naszą renomę.
Jako właściciele firm na pewno zawsze staramy się działać terminowo, tak więc tej terminowości spokojnie możemy oczekiwać również od naszych partnerów biznesowych. Jest to jednak z takich podstawowych cech, którą profesjonalna agencja reklamowa zawsze będzie posiadać. Niby nieterminowe agencje też nierzadko są w stanie efektywnie promować biznesy klientów, ale współpraca z nimi staje się nieraz tak ciężka i problematyczna, że każdy ma ochotę jak najszybciej ją zakończyć i to niezależnie od tego, co na niej zyskuje. Marketing internetowy musi być zresztą płynny. Raz rozpoczętych działań nie wolno przerywać, bo może mieć to druzgocący wpływ na ich skuteczność.
A terminowość łączy się płynnie z dyspozycyjnością. Niejedna nowoczesna agencja marketingowa jest teraz w stanie kontaktować się z klientami dosłownie przez dwadzieścia cztery godziny na dobę. Jeżeli więc tylko coś jest nie tak, od razu się do niej zgłaszamy. Nie musimy całymi dniami czekać na odpowiedź na jedno krótkie pytanie.